Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Thomas Sjöqvist - 18 maj 2010 09:19

Det var ett par dagar eller rättare sagt veckor sen jag skrev något..

Det har inte hänt särskillt mycket sen sist, varit på någon arbetsintvervju, varit spelberoende några dagar och sett Hockey VM..


Jäkla byggnadsarbetare här får man inte sova ut nej, vaknade 100 gånger av deras spikpistol mot den tunna (gips?) väggen, och samt lite skönsång. Ska till läggas att jag är hos Sandra och dom får sitt Badrum renoverat..

Jag tycker att dom skulle kunna börja jobba vid typ 11 eller 12 tiden!


Jag sitter och smuttar på det obligatoriska morgon kaffet, ska snart göra mig iordning och åka på möte. Hatar dom mötena så jag hoppas det går fort så jag får komma hem.


tråkigt utan toalett börjar känna mig lite nödig.


Och snart börjar fotbolls vm, det är väl 24 dagar idag?

Då får alla vara med och försöka spöa mig i "Drömelvan" jag gör väl någon trevlig liga så ska vi se.. Jag sitter redan och funderar på vilka spelare jag ska ha med i laget, jag har några intressanta namn som måste vara med.


Det var väl allt jag hade att säga den här gången, nu ska jag springa ut i skogen och pissa sen åka på möte.

Over and out.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Thomas Sjöqvist

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka lag möts i Championsleague Finalen?
 Arsenal
 Barcelona
 Bayern Munchen
 Manchester United
 Lyon
 Bordeaux
 Inter
 CSKA Moskva

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards