Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Looserpool

Av Thomas Sjöqvist - 21 mars 2010 16:23

hallo, trött efter en riktigt bra och trevlig helg så sitter jag och njuter av att United leder över Liverpool med 2-1 och det är väl 5+övertid kvar, känns stabilt.. Rooney har som vanligt varit bra, Fletcher och speciellt Valencia.. Skönt att se..

Tror vi kan kriga på bra i både CL och PL..


Sitter och är trött, jätte trött. Jag har gjort mig förtjänt av först en kopp kaffe, sen efter det bara slapp och Film.


jag saknar dig älskling, 6dagar kvar!!


har väl inget mer att säga. tråkigt inlägg, det blir nog bättre imorgon.


David Guetta – Memories (Featuring Kid Cudi)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas Sjöqvist - 25 maj 2010 13:50

Goddag. Sitter och dricker kaffe lyssnar på "Så Ska det Låta" och funderar över mitt Drömelvan lag.. Skulle egentligen varit och jobbat vid Ishallen, men jag försov mig vaknade när sandra ringde runt halv 1.   Jag längtar så fruktansvärt mycket...

Av Thomas Sjöqvist - 18 maj 2010 09:19

Det var ett par dagar eller rättare sagt veckor sen jag skrev något.. Det har inte hänt särskillt mycket sen sist, varit på någon arbetsintvervju, varit spelberoende några dagar och sett Hockey VM..   Jäkla byggnadsarbetare här får man inte sov...

Av Thomas Sjöqvist - 1 april 2010 22:21

min blogg ligger nere några dagar tills eftersom det har varit sån sjuk trafik här, så dom uppdaterar och fixar på http://Bloggplatsen.se.. Klarar inte tillräckligt tung trafik   Återkommer   The Buggles – Video Killed The Radio Star ...

Av Thomas Sjöqvist - 25 mars 2010 06:20

Hej hej, missade helt att blogga igår, men det beror på att jag hade så grymt tråkigt. Jag gjorde INGET alls, satt hemma hela dagen, drack mycket kaffe så jag var hög i timmar och PIGG.. Ja jag har alltså "dygnat" inatt, sett på massa filmer. typ 3...

Av Thomas Sjöqvist - 23 mars 2010 11:38

Om jag läste rätt så ska alltså Viasat ta över Premier League matcher? Fyfan vad underbart, då ska jag ligga gotta mig i soffan hela helgerna. Tänk Premier League och Champions League i samma kanal !! Igår var jag och lekte med Oskar vi städ...

Presentation


Thomas Sjöqvist

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka lag möts i Championsleague Finalen?
 Arsenal
 Barcelona
 Bayern Munchen
 Manchester United
 Lyon
 Bordeaux
 Inter
 CSKA Moskva

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards