Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Thomas Sjöqvist - 25 mars 2010 06:20

Hej hej, missade helt att blogga igår, men det beror på att jag hade så grymt tråkigt. Jag gjorde INGET alls, satt hemma hela dagen, drack mycket kaffe så jag var hög i timmar och PIGG.. Ja jag har alltså "dygnat" inatt, sett på massa filmer.

typ 3eller 4 stycken, vilket är nytt PB för mig.


Den här dagen börjar riktigt bra. Lyssnar och njuter av min underbara musik jag har.

Just nu är det Jack Johnson som gäller, men mycket John Mayer, Springsteen, Howieday, Damien Rice, Hästpojken. The Killers och allt det där vanliga.. 


Planerna för dagen? först och främst ett par koppar kaffe så jag kommer igång igen.

Sen så blir det väl htita på något med kanske Oskar? eller Johan? eller Thim? vi får väl se vad som händer.. Ska även städa mitt rum det är väldigt nödvändigt..


Sen ska jag se på Queen musikalen "We will rock you"  Jack Johnson live och Dylan Unplugged.. ojoj vilka "filmer"



Snart är min älskling hemma igen!


Hästpojken – Gitarrer & Bas, Trummor & Hat - Radio Edit

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Thomas Sjöqvist

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka lag möts i Championsleague Finalen?
 Arsenal
 Barcelona
 Bayern Munchen
 Manchester United
 Lyon
 Bordeaux
 Inter
 CSKA Moskva

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards